Livrare curier si EasyBox 9.9 Lei & Transport gratuit pentru cumparaturi mai mari de 299 Lei COD: OVER299

Informatii garantie produse

Drepturile consumatorului sunt asigurate de prevederile ordonantelor si legilor aplicabile in acest sens (O.G. 21/1992, O.G. 174/2008, Legea 476/2006 si Legea 449/2003), si nu sunt afectate de conditiile mentionate in acest certificat. Departamentul tehnic  FIXXIA/Workshop Brothers IT poate fi contactat la adresa office@workshopit.ro sau service@workshopit.ro sau la numerele afisate in site. Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente si cu mentiunea defectului.

In cazul trimiterii in garantie a produselor prin intermediul serviciilor de curierat, recomandam ambalarea acestora folosind cutia si materialele de protectie originale - in caz contrar, raspunderea asupra integritatii produselor revine clientului. Plata transportului pentru produsele trimise (tur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului, pentru returul produselor plata transportului fiind suportata de catre FIXXIA/Workshop Brothers IT. In cazul produselor primite gata defecte (DOA - Dead On Arrival), plata transportului tur-retur este asigurata de FIXXIA/Workshop Brothers IT prin serviciul de curierat rapid, dupa notificarea departamentului tehnic in cel mult doua zile de la primirea produselor.

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice prin intretinere, reparare sau inlocuire. Produsele ce nu pot fi reparate sau inlocuite cu altele avand performante/caracteristici similare vor fi stornate. Soldul creat in urma unei stornari poate fi folosit pentru cumpararea unui nou produs sau poate fi returnat intr-un cont bancar sau numerar la solicitarea expresa a clientului. In cazul in care produsele ajung neinsotite de accesorii pe care departamentul tehnic le considera esentiale, produsele pot fi returnate clientului fara a i se solutiona garantia.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxa de transport pentru retur. FIXXIA/Workshop Brothers IT isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare in astfel de situatii. Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service. Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta.

Iti multumim,

Echipa FIXXIA @ Workshop Brothers IT